الأحد، 26 سبتمبر 2010

اخيراااااااااااااااااا

اخيرا اخيرا هشوفكوا انا مبسوطة  جدااااا 


و  كمان اللى مش من اسكندرية هيجي التجمع مش هيبقة عايز يمشي

و هشوف كل اللى عايزة اشوفهم


و اخيرا كتبت حاجة علي المدونة
هههههههههههه

هناك 15 تعليقًا:

باحث عن حب يقول...

فله
اخبارك ايه
فينك
من زمااااااااااااااااان

اخيرا

هنشوفك
يا فله
يارب
يحافظ عليكى
ان شاء الله

يكون فى نصيب

واشوفكم كلكم

يارب يحافظ عليكى
يارب

LOLO يقول...

محمود(باحث عن حب)


ازيك يا انكل

انا كويسة

اصل انا مكنتش لقة حاجة اكتبها بس اهو الحمد للة انا اليارب اجي بس ماما بس تاخودنيي ان شاء اللة نورت في مودنتي يا انكل :)

mrmr يقول...

لولو القمر
ازيك وحشتينى
اخيرااااااااااااااااااا
فكيتى الحصار على المدونه وكتبتى
انا كمان مبسوطه قوى انى ح اشوفك يا قمر
بس جهزيلى حله كبيررررررررررررره علشان احط فيها شويه ميه ورمل اروح بيهم للبنات اقولهم افرحوا وزقططوا جايبالك حاجه من ريحه اسكندريه
هههههههه

كل سنه دراسيه وانتى طيبه

غير معرف يقول...

مبسوطه انى هشوفك الصراحه
ههههههههههههه

Ramy يقول...

(:

لولو اخبارك ايه

ان شاء الله ربنا يسهل كدة

و اجى يا رب


اخيرا كتبتى حاجة (:

الدراسة بدأت بقا (:


ربنا معاكى (:

LOLO يقول...

mrmr

ازيك يا طنط

ماهو بنصايح حضرتك هيا الشجعتني اكتب و انا مبسوطة جدااا اني حشوفكم


بصي يا طنط انا حسرق حلت ماما بيتاعت الاكلات الشهية دي و خوديها و مل ماما تسقلك قللها عليا هي الادتهالي و انا المسؤلة

LOLO يقول...

الحب الجميل


يا مامي حرام عليكي دة انا حتة بكتب التعليق و حضرتك جنمبي ما بزهقيش مني خالص

LOLO يقول...

Ramy
ازيك يا انكل

انا مكنتش عارفة امتب حاجة بس يعني لمل لقيت كلو كاتب عن المجمع قولت فرصة و كتبت و كمان طنط مارمار شجعتني انا كونت فقضة الامل

محمد التركى يقول...

لولو
وحشتينـــــــــــــــــــــــــــــى
جــــــــــــــــــــــــــــــــــدآ

أخبارك ايه ياقمر
أنا أسف بجد أنى غبت عن مدونتك ياقمر
بس والله غصب عنى ظروف قويه جدآ
بس سيبك أنتى أنا فرحان جدآ أنى هشوفك
وأكيد هيكون يوم جميل بيكى

بهديكى أجمل ورده من بستان الحب

تحياتى لأصغر وأجمل لولو على البلوجر كله

محمـــد التركـــى

أنا - الريس يقول...

فينك يا فله الخير
من زمن
ربنا يكرمك وتشوفي من تحبي
قادر يا كريم .
اتمني انك تطمنينا علي صحتك

موجة يقول...

حبيبة قلب طنط
يالولو انتى
والله نفسى اشوفك موووت يا حبيبتى انتى وماما
يارب تسهل الظروف
واعرف اجى فعلا
تعرفى
انا كمان بقول
اخيرااااااااااا
كتبتى حاجة ع المدونة
ماتغيبيش كده يالولو
وابقى خشى علقى علينا تابعينا يعنى
هو الفيس بوء واخدك اووى كده يالولة ولا ايه

LOLO يقول...

محمد التركى


ازيك يا انكل

ولا يهمك انا اساسا منزلة البوست امبارح

و انا يا انكل فرحانة اني هشوفكوا

مرسيي يا انكل

نورت يا انكل في مدونتي

LOLO يقول...

محمد التركى


ازيك يا انكل

ولا يهمك انا اساسا منزلة البوست امبارح

و انا يا انكل فرحانة اني هشوفكوا

مرسيي يا انكل

نورت يا انكل في مدونتي

LOLO يقول...

MR.PRESIDENT

ازيك يا انكل

مرسيي يا انكل
يا ريت حضرتك كمان تيجي

LOLO يقول...

موجة ازيك يا طنط

ان شاء اللة تيجي انا عايزة اشوفك


هههههه مكنتش لقية حاجة اكتبها بس اهو لقيت

طبعا طبعا الفيس دة كل حاجة عندي